Gregor Jamnik

generlani direktor, Best Western Premier Hotel Slon d.d., Ljubljana

Gregor Jamnik je od leta 1995 zaposlen v Best Western Premier Hotelu Slon na različnih položajih. Svojo kariero je začel na recepciji, kasneje pa je napredoval v prodajnega predstavnika, kjer je delal na različnih prodajnih in tržnih projektih. Leta 2003 je v hotel uvedel standarde Best Western Premier kot eden prvih hotelov v regiji, ki se je pridružil tej blagovni znamki. Bil je imenovan za vodenje letnega zagotavljanja kakovosti v Hotelu Slon ki je skozi desetletje prejel številne nagrade za kakovost verige Best Western. Leta 2007 je bil Gregor imenovan za generalnega direktorja Best Western Premier Hotela Slon in uspešno prestrukturiral podjetje v sodoben hotel z optimiziranimi postopki za izvajanje višje kakovosti storitve, višjega zadovoljstva gostov in s tem povečanja uspešnosti poslovanja. S številnimi mehkimi prenovami mu je uspelo dvigniti kakovost hotela in doseči najvišjo zasedenost v Ljubljani.
Leta 2021 je začel upravljati tudi City Hotel Ljubljana, novo lastniško pridobitev Hotela Slon.
Gregor je tudi aktiven član upravnega odbora Best Western Central Europe z več kot 200 hoteli v Nemčiji, Luksemburgu, Švici, Avstriji, Češki, Slovaški, Madžarski, Sloveniji in na Hrvaškem.
Kot predsednik nadzornega sveta je vključen tudi v Britansko gospodarsko zbornico v Sloveniji. Gregor je tudi član nadzornega sveta Zavoda Turizem Ljubljana in član nadzornega sveta Slovenske Turistične Organizacije.
Leta 2012 je bil Gregor izvoljen za prvega predsednika Združenja Hotelirjev Slovenije. Združenje vodi že 9 let in je njen soustanovitelj, njegova dejavna vloga v združenju pa ostaja na področju implementacije mednarodnih standardov visoke kakovosti v slovensko hotelirstvo ter pri uvajanju najboljših praks iz tujine.

Okrogla miza: Upravljanje tveganj v pokoronskem času